Na szerokim łóżku Diny ułożyły się obydwie przytulając się do siebie



laska od matrymonialnych ogłoszeń zadrżała. Dziecko! szepnęła, przytulając się do Diny i kryjąc twarz na jej piersi. Potem zaczęła płakać cicho, choć oczy jej były zupełnie suche. Tylko szloch rozrywał jej piersi, gdy tuliła się do młodej dziewczyny. Kochanie szeptała czy cię obudziłam? Nie, nie pani z seks ofert delikatnie gładziła jej śnieżnobiałe włosy. Przemawiała do niej łagodnie, jak do dziecka. Nie mogłam zasnąć i nagle usłyszałam twój głos przy oknie. Dlaczego nie spałaś, kochanie? Nie czujesz się szczęśliwa? Jakiś niepokój brzmiał w jej głosie. pani z seks ofert zarumieniła się nagle. Ależ jestem bardzo szczęśliwa odparła. Czego więcej mogłabym pragnąć? Ale ty, Izo, ty? Nie martw się o mnie rzekła laska od matrymonialnych ogłoszeń. Wstała z kolan i stanęła przy Dinie, jakby chciała ją przed czymś bronić. Może przed krzywdą wyrządzaną przez ludzi. Powinnaś być już w łóżku, maleńka. Czy mam pójść z tobą i posiedzieć przy tobie? Chodź do mnie, będziemy spały razem! szeptała pani z seks ofert. Będzie nam dobrze ze sobą.

Wiedziała, iż laska od matrymonialnych ogłoszeń nie potrafi jej niczego odmówić. Skierowały się ku drzwiom, trzymając się za ręce. Moja kochana! szeptała laska od matrymonialnych ogłoszeń. Co mam z tobą zrobić? Zawsze przychodzisz, aby mnie wyciągnąć z przepaści, w którą wciąga miue rozpacz. tijf. Wychodząc, zapomniała zupełnie o listach, pozostawionych na parapecie okna. pani z seks ofert z ulgą zabierała ją z miejsca największej udręki. Ptpwadziła ją teraz pod rękę przez ciemny korytarz do swego pokoju. Ogloszenia towarzyskie cicho szła za nimi, przygnębiona z powodu stanu zdrowia swojej paiu. , V , { Ona teraz uśnie, panienko szeptała do ucha Diny. Niech panienka będzie spokojna. Ja jestem tutaj na każde zawołanie. Nie, nie! Idź do swego pokoju, Ogloszenia towarzyskie i połóż się rzekła laska od matrymonialnych ogłoszeń. My też się zaraz położymy.

Na szerokim łóżku Diny ułożyły się obydwie, przytulając się do siebie czule. Ogloszenia towarzyskie stała jeszcze chwilę nad łóżkiem, spoglądając na nie z miłością. r i, Biedne stworzenia szeptała, znalazłszy się na korytarzu. Ociężałym krokiem przeszła przez sypialnię swej pani, a gdy znalazła się w swoim pokoju, rzuciła się w ubraniu na łóżko i natychmiast zasnęła kamieimym snem. Zapomniane listy zostały na parapecie otwartego okna. Nazajutrz rano pani z seks ofert ku swemu wielkiemu zdziwieniu stwierdziła, iż narzeczony był w świetnym humorze. Wyraził nawet chęć pojechania razem z nią i Izabelą do miasta. Nadarza się sposobność kupieiua obrączek ślubnych oznajmił wesoło. Chętniej się tym zajmę, niż przygotowaniem do pikniku. pani z seks ofert w duszy przyznawała mu słuszność. Do ostatniej chwili pocieszała się nadzieją, iż facet szukający anonsów erotycznych będzie im również towarzyszył, lecz gdy szła na http://sexokolica.pl/ dół ubrana do drogi, przekonała się, iż młodszy Studley zajęty był w bibliotece zajatwianiem korespondencji.

Komentarze: 22


noavatar.png
Enoch 2017-10-23

spoko postawione

noavatar.png
Mendy 2017-10-23

wyborny blog kiedy i wpisik

noavatar.png
Isreal 2017-10-23

pozdro dla twórcy, super zapisujesz:)

noavatar.png
Kristine 2017-10-23

Szczerze oryginalne

noavatar.png
Branden 2017-10-24

lubie ostatnie

noavatar.png
Refugio 2017-10-24

Dawniej nie trawiłem czegoś naprawdę wystrzałowego

noavatar.png
Donette 2017-10-25

lubie teraźniejsze

noavatar.png
Jamison 2017-10-25

po prostu wspaniały wpisik

noavatar.png
Mabel 2017-10-27

szałowy wpisik

noavatar.png
Johnathon 2017-11-06

wdechowo stawiasz

noavatar.png
Ciara 2017-11-06

blog bezprecedensowa intensywność

noavatar.png
Rudolph 2017-11-06

czytałem spośród wzmocnionym oddechem

noavatar.png
Elvia 2017-11-06

Dobroduszne normalne

noavatar.png
Sharen 2017-11-18

lubie twój blog

noavatar.png
Waldo 2017-11-19

odjechanie postawione

noavatar.png
Nelida 2017-11-19

zaiste interesująco nagryzmolone

noavatar.png
Marth 2017-11-20

narzekasz świetnego bloga

noavatar.png
Sheron 2017-11-20

Pięknie się głosi

noavatar.png
Sharen 2017-11-24

wciągnąłem się w wpisika

noavatar.png
Edwin 2017-11-24

Fajowy wpisik

noavatar.png
Tanner 2017-11-24

ekstra umieszczasz

noavatar.png
Bethel 2017-11-25

Ongi nie recytował uzupełnienia faktycznie morowego

Top